Маркетинг бакалавриаты (ВМКТ) бағдарламасының мақсаты – сату, жарнама, медиа, зерттеулер мен әзірлемелер және
маркетингпен байланысты басқа функцияларда қызмет етуге студенттерді дайындау. Біздің түлектер жергілікті және
халықаралық компаниялар үшін брендерді басқару, сату мен маркетингтік коммуникациялармен айналысу, сонымен қатар
санды маркетингті жүзеге асыру сияқты қызметтерді жүзеге асырады. Өз білімдері мен дағдыларын қолдану арқылы
маркетинг бакалавриаты бағдарламасының түлектері бизнес немесе мемлекеттік қызметте өздері жұмыс істейтін
қауымдастыққа қомақты үлес қосатын мамандар болып шығады.
Оқуын сәтті бітіргеннен кейін ВМКТ түлектері келесілерді жүзеге асыра алады:
- Тиімді ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынас мақсатында ағылшын тілінің кәсіби деңгейін көрсету;
- Бизнес үрдістер мен жобаларға байланысты басқарушылық мәселелерді шешу барысында математикалық және
статистикалық талдау құралдарын, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана шеберлігін көрсету; - Бизнестің, басқарудың және көшбасшылықтың (менеджмент, маркетинг, операцияларды басқару және іскерлік
құқық) негізгі қағидаларын таныту және қолдану, сонымен қатар басқарушылық мәселелерді шешу мақсатында
теорияны практикаға енгізу; - Бизнес операциялармен байланысты және қаржылық есептіліктерді дайындауда, сондай-ақ қаржылық талдауға
және компания ресурстарын ұтымды бөлуге қатысты деректерді жинаудың заманауи әдістерін көрсету және
қолдану - Маркетинг саласындағы этика, жауапкершілік пен тұрақтылыққа байланысты қазіргі және мүмкін проблемаларын
анықтау және оларды түзету; - Тұтытушылық құндылықтар, тұтынушынаң қанағаттануы, маркетингтік кешен мен маркетингтік мүмкіндіктерді
іздестіруде қоршаған ортаны сканерлеу сияқты маркетингтің негізгі концепцияларын жіті білу; - Сегментация, таргетинг және жайғастыруға қолданылатын маркетингтік стратегияларды талдау;
- Брендинг (ерекшелік белгісі ретінде), брендинг капиталы және бәсекелестікпен күреске байланысты білім
мен дағдыларды көрсету; - Маркетингтік зерттеулер, сату арналары, бөлшектеп сату мен кірістірілген маркетингтік коммуникацияларды
жоспарлау және бақару; - тактикалық және стратегиялық маркетинг құралдарын әзірлеу және енгізу үшін жергілікті, аймақтық және
жаһандық стратегияларды, сондай-ақ сараланған бейімделу мен стандарттауды қолдану.
Маркетинг бакалавры дәрежесін алу үшін студент 146 КИМЭП кредитін (240 ECTS) өтуі қажет. Келесі кестеде
маркетинг
бағдарламасының оқу жоспары көрсетілген.
Пән санаттары | ECTS | КИМЭП кредиттері |
Жалпыбілімдік талаптар | 56 | 36 |
Бағдарламаның негізгі талаптары | 112 | 68 |
Негізгі мамандану талаптары | 60 | 36 |
Қорытынды аттестация | 12 | 6 |
БАРЛЫҒЫ | 240 | 146 |
Бағдарламаның негізгі талаптары (112 ECTS/68 КИМЭП кредиті):
- Міндетті пәндер (92 ECTS credits / 56 КИМЭП кредиті)
- Таңдау бойынша пәндер (20 ECTS credits/12 КИМЭП кредиті)
Бағдарламаның негізгі талаптары | ECTS | КИМЭП кредиттері | Пререквизиттер | |||
Обязательные предметы | 92 | 56 | ||||
BUS4251.1 | Практика бағдарламасы I | 2 | 1 | 30 КИМЭП кредиті | ||
MKT4251.2/ MKT4201.2 | Маркетинг бойынша практика бағдарламасыу II/ Маркетинг саласындағы мәселелерді зерттеу (практика бағдарламасын алмастыра алады) |
2 | 2 | 60 КИМЭП кредиті және BUS4251.1 | ||
ENG/GEN1100 | Академиялық сөйлеу | 5 | 3 | ENG 1110/ GEN1010 | ||
ENG/GEN1121 | Академиялық оқу және жазу 2 | 5 | 3 | ENG 1120 | ||
KAZ2103 немесе RUS2103 | Кәсіби қазақ (орыс) тілі | 3 | 2 | |||
FIN2105 | Бизнес микроэкономикасы | 5 | 3 | ENG1120 | ||
FIN2106 | Бизнес макроэкономикасы | 5 | 3 | FIN2105 | ||
MGT3001 | Басқару негіздері | 5 | 3 | ENG1120 | ||
ACC2102 | Қаржылық есеп I | 5 | 3 | FIN2105 | ||
FIN3121 | Қаржылық менеджмент | 5 | 3 | ACC2102, FIN2105 | ||
IFS2203 | Басқарушылық ақпараттық жүйелер | 5 | 3 | GEN/OPM1300/ 2301 | ||
MKT3130 | Маркетинг негіздері | 5 | 3 | ENG1120 | ||
OPM3131 | Операциялық менеджмент негіздері | 5 | 3 | GEN2402 | ||
GEN2402 | Бизнестегі статистикалық талдау | 5 | 3 | MATH1202/ GEN1201 | ||
ACC2201 | Басқарушылық есеп I | 5 | 3 | ACC 2102 | ||
FIN3210 | Корпоративтік қаржы | 5 | 3 | FIN2105, ACC2102, FIN3121 | ||
LAW2202 | Іскерлік заңнама | 5 | 3 | |||
MGT4201 | Бизнес стратегиясы және саясаты | 5 | 3 | MGT3001, MKT3130, FIN3121, ACC2201 | ||
OPM3011 | Іскерлік деректерді талдаудың есептік әдістері | 5 | 3 | GEN2402 | ||
GEN1201 | Бизнес және экономика үшін математика | 5 | 3 | жоқ | ||
Таңдау бойынша пәндер | 20 | 12 | ||||
XXXX | Электив 1 | 5 | 3 | |||
XXXX | Электив 2 | 5 | 3 | |||
XXXX | Электив 3 | 5 | 3 | |||
XXXX | Электив 4 | 5 | 3 | |||
БАРЛЫҒЫ | 112 | 68 |
Негізгі мамандану талаптары (36 КИМЭП кредиті / 60 ECTS):
- Міндетті пәндер (27 КИМЭП кредиті / 45 ECTS) және
- Таңдау бойынша пәндер (9 КИМЭП кредиті / 15 ECTS)
Негізгі мамандану талаптары | ECTS | КИМЭП кредиттері | Пререквизиттер | ||
Міндетті пәндер | 45 | 27 | |||
BUS3334 | Бизнестегі әдеп, жауапкершілік және тұрақты даму | 5 | 3 | MGT3001, MKT3130, FIN3121, ACC2201 | |
MKT3210 | Қызмет көрсету маркетингі | 5 | 3 | MKT3150 | |
MKT3201 | Тұтынушылар мінез-құлығы | 5 | 3 | MKT3150 | |
MKT3202 | Маркетингтік коммуникациялар | 5 | 3 | MKT3150 | |
MKT3214 | Бренд-менеджмент | 5 | 3 | MKT3150 | |
MKT3150 | Стратегиялық маркетинг | 5 | 3 | MKT3130 | |
MKT4203 | Маркетингтік зерттеу | 5 | 3 | MKT3150 | |
MKT4251.3 | Маркетинг бойынша практика бағдарламасы III | 5 | 3 | MKT4251.2/ MKT4201.2 | |
MKT4210 | Сандық маркетинг | 5 | 3 | MKT3202 | |
Таңдау бойынша пәндер | 15 | 9 | |||
MKT3216 | Жаңа өнімдерді әзірлеу | 5 | 3 | MKT3130 | |
MKT3205 | Бөлшек сауда | 5 | 3 | MKT3130 | |
MKT3212 | Сатулар негіздері | 5 | 3 | MKT3130 | |
MKT3221 | Туризм негіздері және тәжірибесі | 5 | 3 | MKT3130 | |
MKT3222 | Мәдениетаралық туризм маркетингі | 5 | 3 | MKT3130 | |
MKT3223 | Тауашалы туризм | 5 | 3 | MKT3130 | |
MKT3275 | Жарнаманы басқару | 5 | 3 | MKT3202 | |
MKT4201 | Маркетинг саласындағы жағдайларды талдау | 5 | 3 | MKT3150 | |
MKT4208 | Халықаралық маркетинг | 5 | 3 | MKT3150 | |
MKT4219 | Іс-шаралар маркетингі | 5 | 3 | MKT3150 | |
MKT4299 | Маркетинг саласындағы таңдаулы тақырыптар | 5 | 3 | MKT3150 | |
MGT3215 | Қонақжайлық бизнесін басқару | 5 | 3 | MGT3001 | |
MKT3800 | Маркетингтік барлдаудың заманауи мәселелері | 5 | 3 | MKT3130, GEN2301 | |
BUS4800 | Заманауи бизнес мәселелерін зерттеу | 5 | 3 | MGT3001, MKT3130, FIN3121, ACC2201 | |
MGT3219 | Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік | 5 | 3 | MGT3001 | |
CIT3805 | Ірі деректерді талдау | 5 | 3 | OPM3011 | |
БАРЛЫҒЫ | 60 | 36 |
Қорытынды аттестация (6 КИМЭП кредиті/12 ECTS):
Қорытынды аттестация пәндері | ECTS | КИМЭП кредиттері | Пререквизиттер | |
BUS4271 | Дипломдық жұмыс I | 6 | 3 | 102 кредит және GEN2402 |
MKT4272 | Дипломдық жұмыс II | 6 | 3 | 128 кредит және BUS4271 |
БАРЛЫҒЫ | 12 | 6 |
Маркетинг бағдарламасының студенттері ұсынылған келесі мамандықтардың
біреуін
таңдай алады:
(1) Маркетингтік коммуникациялар
2) Брендинг
3) Туризм және қонақжайлық бизнесі
Маркетингтік коммуникациялар (36 КИМЭП кредиті / 60 ECTS)
Аталмыш мамандыққа ие болу үшін келесі пәндерден өту қажет:
Пән коды | Пән атауы | ECTS | КИМЭП Кредиті |
Негізгі мамандық бойынша міндетті барлық 9 пән |
45 | 27 | |
MKT3212 | Сатулар негзідері | 5 | 3 |
MKT3275 | Жарнаманы басқару | 5 | 3 |
MKT4219 | Іс-шара маркетингі | 5 | 3 |
Барлығы | 60 | 36 |
Брендинг (36 КИМЭП кредиті / 60 ECTS)
Аталмыш мамандыққа ие болу үшін келесі пәндерден өту қажет:
Пән коды | Пән атауы | ECTS | КИМЭП Кредиті |
Негізгі мамандық бойынша міндетті барлық 9 пән |
45 | 27 | |
MKT3216 | Жаңа өнімді әзірлеу | 5 | 3 |
MKT3275 | Жарнаманы басқару | 5 | 3 |
Төмендегілерден кез–келген бір пән |
|||
MKT3205 MKT3212 | Бөлшек сауда
Сауда негіздері |
5 | 3 |
ВСЕГО | 60 | 36 |
Туризм және қонақ үй бизнесі (36 КИМЭП кредиті / 60 ECTS)
Аталмыш мамандыққа ие болу үшін келесі пәндерден өту қажет:
Пән коды | Пән атауы | ECTS | КИМЭП Кредиті |
Негізгі мамандық бойынша міндетті барлық 9 пән |
45 | 27 | |
MKT3222 | Мәдениетаралық туризм маркетингі | 5 | 3 |
MGT3215 | Қонақжайлық бизнесін басқару | 5 | 3 |
MKT3221 | Туризм қағидалары және практикасы | 5 | 3 |
БАРЛЫҒЫ | 60 | 36 |
БИЗНЕС ФАКУЛЬТЕТІНІҢ СТУДЕНТТЕРІНЕ АРНАЛҒАН ҚОСЫМША МАМАНДАНУ
Студенттерге бірнеше қосымша мамандану бойынша таңдау беріледі, бірақ қосымша маманданусыз да оқуды бітіруге
болады.
Қосымша маманданусыз білім алу элективті пәндерді таңдауда көбірек мүмкіндіктер береді, себебі қосымша
мамандық
студентті бекітілген тізімдегі пәндерді өтуге міндеттейді.
Қосымша мамандық алу үшін бизнес факультетінің барлық студенттері 9 КИМЭП кредитін немесе 15 ECTS кредитін
құрайтын
пәндерден өту қажет. Бір пән негізгі және қосымша мамандық бойынша қатар есептелмейді.
Төмендегі кестеде ББФ студенттеріне қосымша мамандық бойынша қойылатын талаптар көрсетілген.
Қосымша мамандықтар | Коды | Пән атауы | КИМЭП Кредиттері | ECTS | Пререквизиттер | |||
Бухгалтерлік есеп (кез-келген 3 пән) |
ACC3101 | Қаржылық есеп II | 3 | 5 | ACC2102 | |||
ACC3201 | Қаржылық есеп (ортаңғы деңгей) I | 3 | 5 | ACC3101 | ||||
ACC3202 | Қаржылық есеп (ортаңғы деңгей) II | 3 | 5 | ACC3201 | ||||
ACC3212 | Есептегі ақпараттық жүйелер | 3 | 5 |
ACC3101 |
||||
ACC3110 |
Басқарушылық есеп II | 3 | 5 |
ACC2201 |
||||
Қаржы |
FIN3210 | Корпоративтік қаржы | 3 | 5 | FIN3121,
ACC2102, FIN2105 |
|||
FIN3220 | Инвестициялар | 3 | 5 | FIN3121 | ||||
FIN3101 | ||||||||
FIN3230 | Қаржылық институттарды басқару | 3 | 5 | FIN3121 | ||||
FIN3101 | ||||||||
Ақпараттық жүйелер (кез-келген 3 пән) |
IFS3202 |
Бизнестегі деректер қорын басқару жүйелері |
3 |
5 |
GEN/OPM 1300
немесе GEN/OPM2301 |
|||
CIT1303 | Ақпараттық жүйелер және желілер |
3 |
5 |
GEN/OPM 1300
немесе GEN/OPM2301 |
||||
IFS3745 | Ақпараттық қауіпсіздікті басқару |
3 |
5 |
GEN/OPM 1300
немесе GEN/OPM2301 |
||||
IFS4204 |
Шешім қабылдауды қолдау жүйелері |
3 |
5 |
GEN/OPM 1300
немесе GEN/OPM2301 |
||||
Компьютерлік қолданбалар |
CIT2731 |
Бизнес графикасы |
3 |
5 |
GEN/OPM 1300
немесе GEN/OPM2301 |
|||
IFS4204 |
Шешім қабылдауды қолдау жүйелері |
3 |
5 |
GEN/OPM 1300
немесе GEN/OPM2301 |
||||
CIT3734 |
Бизнестегі желілік технологиялар |
3 |
5 |
GEN/OPM 1300
немесе GEN/OPM2301 |
||||
Менеджмент (кез-келген 3 пән) |
MGT3206 |
Көшбасшылық және уәждеме | 3 | 5 |
MGT3001 |
|||
MGT3208 | Жаңартпаларды басқару | 3 | 5 |
MGT3001 |
||||
MGT3210 | Халықаралық бизнес | 3 | 5 | MGT3001 | ||||
MGT3212 | Ұйымдық мінез-құлық | 3 | 5 |
MGT3001 |
||||
Көшбасшылық |
LDP3201 | Көшбасшылық: қағидалары және озық тәжірибелері | 3 | 5 |
MGT3001 |
|||
LDP4201 | Көшбасшылық: қағидаларды қолдану | 3 | 5 |
MGT3001 |
||||
LDP4202 | Іс жүзіндегі көшбасшылық | 3 | 5 | LDP 3201
LDP4201 |
||||
Адам ресурстарын басқару |
MGT3204 | Адам ресурстарын басқару | 3 | 5 |
MGT3001 |
|||
MGT4208 | Даярлау және даму | 3 | 5 | MGT3204 | ||||
MGT4210 |
Сыйақылық және өнімділік менеджменті |
3 |
5 |
MGT3204 |
||||
Кәсіпкерлік |
MGT3211 | Кәсіпкерлік негіздері | 3 | 5 |
MGT3001 |
|||
MGT3218 | Бизнес моделінің жаңартпалары | 3 | 5 | MGT3211 | ||||
MGT3217 |
Компанияны құру және дамыту |
3 |
5 |
MGT3211 |
||||
Маркетинг (MKT 3150 және кез-келген 2 пән) |
MKT3150 | Стратегиялық маркетинг | 3 | 5 | MKT3130 | |||
MKT3201 | Тұтынушы мінез-құлығы | 3 | 5 | MKT3150 | ||||
MKT3202 | Маркетингтік коммуникациялар | 3 | 5 |
MKT3130 |
||||
MKT3214 | Бренд-менеджмент | 3 | 5 | MKT3150 | ||||
MKT4203 | Маркетингтік зерттеу | 3 | 5 | MKT3150 | ||||
Туризм және қонақжайлық бизнесі (MKT3221 және кез-келген 2 пән) |
MKT3221 | Туризм қағидалары мен практикасы | 3 | 5 | Жоқ | |||
MGT3215 | Қонақжайлық бизнесін басқару | 3 | 5 | Жоқ | ||||
MKT3222 | Мәдениетаралық туризм маркетингі | 3 | 5 | MKT3130 | ||||
MKT3223 | Тауашалық туризм | 3 | 5 | Жоқ | ||||
MGT3216 | Демалыс пен ойын-сауықты басқару | 3 | 5 | Жоқ | ||||
Ірі деректерді талдау және басқару (IFS4203 және кез-келген 2 пән) |
IFS3202 | Деректер қорын басқару жүйесі | 3 | 5 | GEN/OPM1300 немесе GEN/OPM2301 | |||
IFS4203 | Басқарушылық ірі деректерді талдау | 3 | 5 | GEN/OPM1300 немесе GEN/OPM2301 | ||||
IFS4204 | Шешім қабылдауды қолдау жүйелері | 3 | 5 | GEN/OPM1300 немесе GEN/OPM2301 | ||||
IFS4302 | Іскерлік талдау қолданбалары | 3 | 5 | GEN/OPM1300 немесе
GEN/OPM2301; MKT 3130 |
||||
CIT3908 | Киберқауіпсіздік | 3 | 5 | GEN/OPM1300 немесе GEN/OPM2301 | ||||
CIT3816 | Мобильді технологиялар және қолданбалар | 3 | 5 | GEN/OPM1300 немесе GEN/OPM2301 | ||||
Логистика және жеткізу тізбегін басқару (OPM 3205 және кез-келген 2 пән) |
OPM3205 | Логистика және жеткізу тізбегін басқару | 3 | 5 | OPM3131 | |||
OPM4201 | Сатып алу және материалдық ағымдарды басқару | 3 | 5 | OPM3205 | ||||
OPM4501 | Тасымалдау мен үлестіруді басқару | 3 | 5 | OPM3131 |
МАҚТАУ ҚАҒАЗДАРЫ
Бакалавриаттың мамандандырылған бағдарламалары бойынша мақтау қағаздарын алу үшін студент
келесілерді жүзеге асыру қажет:
- Бэнг атындағы бизнес факультетінің бакалавриат бағдарламаларымен ұсынылатын сәйкес салада үш пәннен
өту.; - Тиісті мақтау қағазын алу үшін барлық міндетті пәндер бойынша жалпы ОҮБ (4.00-ден кем емес)
талаптарын
орындау - Барлық пререквизиттерден өту (пререквизиттерден босату, қатар тіркелу, ББФ пәндеріне балама ретінде
ӘҒФ
пәндерінен өтуге рұқсат берілмейді).
«АУДИТ» (9 КИМЭП кредиті / 15 ECTS)
Міндетті пәндер: | |
ACC4203 | Аудит |
ACC4209 | Алаяқтықты тексеру |
ACC4216 | Кәсіби аудит |
«САЛЫҚ САЛУ» (9
КИМЭП кредиті / 15 ECTS)
Міндетті пәндер: | |
ACC3205 | Салық салу қағидалары |
ACC3210 | Қазақстандағы салық салу |
ACC4240 | Көпұлтты корпорацияларға салық салу |
«КОРПОРАТИВТІК ҚАРЖЫ ЖӘНЕ
ИНВЕСТИЦИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ» (9
КИМЭП кредиті / 15 ECTS)
Міндетті пәндер: | |
FIN4224 | Халықаралық қаржылық менеджмент |
FIN4212 | Бірігу және жұту |
FIN4221 | Инвестициялық банк ісі |
«ҚАРЖЫЛЫҚ ИНСТИТУТТАР
ЖӘНЕ
ТӘУЕКЕЛДІ БАСҚАРУ» (9
КИМЭП кредиті / 15 ECTS)
Міндетті пәндер: | |
FIN3230 | Қаржылық институттарды басқару |
FIN4224 | Қаржылық деривативтер |
FIN4232 | Қаржылық тәуекелдерді басқару және шешім қабылдау |
«МАРКЕТИНГТІК КОММУНИКАЦИЯЛАР ЖӘНЕ БРЕНДИНГ» (9
КИМЭП
кредиті / 15 ECTS)
Міндетті пәндер: | |
MKT3202 | Маркетингтік коммуникациялар |
MKT3201 | Тұтынушы мінез-құлығы |
MKT3214 | Бренд-менеджмент |
«ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ
ҮЙ БИЗНЕСІ» (9 КИМЭП
кредиті / 15 ECTS)
Міндетті пәндер: | |
MKT3221 | Туризм практикасы мен қағидалары |
MGT3215 | Қонақжайлық бизнесін басқару |
MKT3222 | Мәдениетаралық туризм маркетингі/ MKT3223 Тауашалық туризм
/MGT3216 Демалыс және ойын-сауықты басқару |
«КӘСІПКЕРЛІК» (9 КИМЭП кредиті / 15
ECTS)
Міндетті пәндер: | |
MGT3211 | Кәсіпкерлік негіздері |
MGT321 8 | Бизнес моделінің жаңартпалары |
MGT321 7 | Компанияны құру және дамыту |
«ІРІ ДЕРЕКТЕРДІ
БАСҚАРУ» (9 КИМЭП
кредиті / 15 ECTS)
Міндетті пәндер (кез–келген 3 пән): |
|
IFS3202 | Дерекқорларды басқару жүйелері |
CIT3805 | Ірі деректерді талдау |
IFS4204 | Шешім қабылдауды қолдау жүйелері |
IFS4302 | Іскерлік талдау қолданбалары |
CIT3908 | Киберқауіпсіздік |
CIT3816 | Мобильді технологиялар мен қолданбалар |
«ЛОГИСТИКА» (9 КИМЭП кредиті / 15 ECTS)
Міндетті пәндер: | |
OPM3205 | Логистика және жеткізу тізбегін басқару |
OPM4201 | Сатып алу мен материалдық ағымдарды басқару |
OPM4501 | Тасымалдау және үлестіруді басқару |
«КӨШБАСШЫЛЫҚ» (9 КИМЭП
кредиті / 15 ECTS)
Көшбасшылықты дамыту бағдарламасыны мақсаты – студенттердің қазақстандық бизнес пен үкіметте маңызды
лауазымдарға ие
болуы үшін қажетті дағдыларды дамыту. Бағдарлама оқытушының жетекшілігімен практикадан өтумен аяқталатын
көшбасшылық
дағдыларын іс жүзінде қолдануға басты назар аударылады. Төменде көрсетілген барлық бағдарлама талаптарын
орындаған
студенттер Көшбасшылық бойынша сертификатқа ие болады.
Міндетті пәндер | |
LDP3201 | Көшбасшылық: негіздері мен озық тәжірибелері |
LDP4201 | Көшбасшылық: негіздерін практикалық қолдану |
LDP4202 | Іс жүзіндегі көшбасшылық |
MKT3130 Основы маркетинга (3 кредита)Пререквизиты: нет
Предыдущее название предмета: MK1201
Цели предмета – дать студентам основное понимание составляющих элементов функций маркетинга в организациях.
Предмет
поможет развить аналитические и диагностические навыки для ведения маркетинговых ситуаций. Студенты узнают,
каким
образом сопоставить маркетинговые цели с маркетинговыми стратегиями и программами.
Силлабус MKT3130 Основы
маркетинга
MKT3150 Стратегический маркетинг (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3130 (предыдущее название — MKT3140 Средний
уровень
маркетинга)
Этот предмет включает глубинное исследование сферы управления маркетингом, делая акцент на маркетинговую
среду,
разработку маркетинговой стратегии, разработку политики и, что особенно важно, интеграцию маркетинга с
другими
функциональными областями бизнеса.
MKT3200 Этика и социальная ответственность в маркетинге
Пререквизиты: MKT3130
Данный предмет знакомит студентов с актуальностью и важностью этики и социальной ответственности в
маркетинге. Целью
предмета является повышение знаний студентов и понимание этических вопросов маркетинговых решений. Предмет
представляет комплексные, реальные этические проблемы, связанные с управлением маркетингом. На основе
изучения
классических и текущих исследований студенты будут обсуждать обязанности маркетологов, расширят свое
понимание
этики, а также адресуют вопросы социальной ответственности. Студенты будут готовить проекты по реализации
социальных
элементов ответственности компаний.
MKТ3201 Поведение потребителей (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150
Данный предмет предоставит студентам знание ключевых концепций науки потребительского поведения и их
использование в
разработке маркетинговых стратегий, что будет содержать анализ внешних и внутренних влияний на поведение
потребителей; процесс принятия решений потребителями; концепции стратегии и тактики потребителей; важность
имиджа и
брендов продукции; и влияние имиджа магазина на покупки потребителей.
Силлабус MKT3201 Поведение
потребителей
MKТ3202 Маркетинговые коммуникации (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150
Предмет предназначен для ознакомления студентов с основными аспектами маркетинговых коммуникаций, а также
стратегиями маркетинговых коммуникаций. Эти знания сделают из студентов будущих маркетинговых менеджеров,
способных
вести коммуникации компании. По окончании предмета студенты будут способны определить и разработать
коммуникационную
стратегию компании; разговаривать с рекламными агентствами относительно стиля сообщения и медиа ресурсов,
используемых для проведения кампании по продвижению организации; и оценивать предложения рекламных агентств.
СиллабусMKT3202 Маркетинговые
коммуникации
MKТ3205 Розничная продажа (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150
Данный предмет исследует структуру индустрии розничных продаж. Вопросы, охватываемые предметом, включают:
тренды
розничной продажи, организацию розничного магазина и инструменты к пониманию потребителей розничной
продукции.
Расположение магазина, дизайн и оформление рассматриваются в качестве основы понимания основных правил
руководства
розничным бизнесом.
MKТ3210 Маркетинг услуг (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150
Данный предмет сконцентрирован на конкретных вопросах, сталкиваясь с успешными производителями на рынке
услуг.
Подробно обсуждается маркетинг слуг, включая практику и стратегии продвижения компании и ценообразования,
также как
и практическое знание франчайзинга и конкретных секторов сервиса.
Силлабус MKT3210 Маркетинг
услуг
MKТ3212 Основы продаж (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150
В рамках этого предмета изучаются основы продаж и менеджмента продаж для понимания роли личной продажи в
программе
по продвижению компании, покупательского поведения клиента, процесса продаж и функций менеджера по продажам.
Студенты развивают навыки, необходимые для эффективного общения и успешной продажи. Подробно обсуждаются
возможные
клиенты, презентация продаж, разрешение недовольств, закрытие и последующие действия. Планирование продаж,
развитие
и управление торговых агентов, а также оценка производственного аспекта продаж организации способствуют
пониманию
студентами менеджмента продаж.
MKТ3213 Связи с общественностью (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150
Данный предмет предназначен для ознакомления студентов с основами связей с общественностью. Связи с
общественностью
можно определить как искусство и наука позиционирования организации в своей среде. Предмет рассматривает
различные
способы при помощи которых общение содействует данному процессу. Цель предмета — дать понимание функциям
связей с
общественностью, изложить роль связей с общественностью в организации и предусмотреть упражнения, дающие
представление полезности связей с общественностью.
MKТ3214 Бренд менеджмент (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150/MKT3140
Данный предмет рассматривает важные решения в вопросах брендов с которыми сталкиваются организации. Основные
цели
предмета: во-первых, повысить понимание важных вопросов планирования и оценки брендовых стратегий;
во-вторых,
предмет представляет теории, модели и другие инструменты для принятия более лучших брендовых решений;
в-третьих,
предмет предоставляет проведение форума для студентов, предполагающего применение данных принципов при
использовании
практических примеров. Особый упор делается на понимание психологических принципов на уровне клиента,
которые
улучшат процесс принятия решений руководителями в отношении брендов. Основная цель предмета – сделать
концепции
уместными для любого вида организации (государственной или частной, большой или маленькой).
СиллабусMKT3214 Бренд
менеджмент
MKТ3220 Маркетинг туризма (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150/MKT3140
Данный предмет помогает студентам понять характер сферы туризма и гостиничного бизнеса. Предмет также дает
студентам
базовые знания в области маркетинга туризма, а также необходимые деловые навыки для расширения сфера
маркетинга.
Предмет развивает понимание теории прикладного маркетинга в международном туризме и гостиничном бизнесе,
дает
студентам понимание сложных сторон в поведении покупателя туристических услуг. У студентов будет возможность
рассмотреть продукцию и услуги туризма через эффективный целевой маркетинговый подход.
СиллабусMKT3220 Маркетинг
туризма
MKТ3221 Практика и принципы туризма (3 кредита)
Пререквизиты: нет
Посредством междисциплинарного подхода данный предмет знакомит студентов с природой туризма и гостиничного
бизнеса с
точки зрения, как отрасли производства, так и с социальной стороны. Предмет наделяет знаниями и пониманием,
знакомя
студентов с навыками исследований, разработкой критического анализа и поощрения четкого изложения концепций
и
мнений. Студенты узнают о развитии «системного мышления» и его применения, как в туризме, так и в
гостиничном
бизнесе.
СиллабусMKT3221 Практика
и принципы туризма
MKТ3223 Специализированный туризм (3 кредита)
Пререквизиты: нет
Специализированный туризм изучает одну из наиболее быстро растущих сфер туристического сектора. Данный
предмет
показывает интегрированную картину специализированного туризма в целом, а также его «макро» и «микро»
составляющие.
Изучается комплексная теоретическая основа, и обсуждаются инициативы, положения и стратегии, принятые на
международном уровне. Делая упор на связь теории с практикой, изучение предмета подкрепляется исследованием
текущих
проблем на международной арене. Разбитый на три части предмет охватывает различные аспекты особо
интересующего
туризма, туризма, основанного на традициях и культуре, а также функционального туризма.
MKT3275 Менеджмент рекламы (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3202
Этот предмет анализирует принципы и практику рекламы с управленческой точки зрения. Целью предмета является
ознакомление студентов с процессом разработки и управления рекламой. На предмете рассматриваются причины
рекламирования продукции и анализ рынка в этапе планирования рекламной программы. Этот этап также включает в
себя
выбор средств массовой информации, создание и производство рекламы, анализ эффективности рекламы и
разработку
рекламных бюджетов.
MKT3277 Устойчивый маркетинг (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3200, MKT3150
Предмет по устойчивому маркетингу познакомит студентов с принципами социальной и экологической устойчивости,
применяемыми в маркетинговой деятельности организации. Предмет продемонстрирует студентам, как
оптимизировать
маркетинговые решения в отношении характера и благополучия общества. Студенты будут изучать такие понятия,
как
триединый итог, природный капитализм, принцип регенеративного и др. Ожидается, что реализация принципов
устойчивого
развития в маркетинговой деятельности поможет повысить производительность и рентабельность бизнес
организации.
MKT3279 Кросс-культурный маркетинг (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3200, MKT3150/MKT3140
Предмет предоставит студентам понимание кросс-культурных аспектов маркетинга. Глядя на маркетинг с точки
зрения
культуры, студенты получат представление о процессе решения проблем международного маркетинга.
Кросс-культурная
установка усилит понимание глобальной маркетинговой деятельности. Студенты будут ознакомлены как с
кросс-культурными, так и межкультурными подходами принятия решений в международном маркетинге.
MKT3280 Социальные медиа (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3202
Предмет познакомит студентов с маркетинговой спецификой социальных медиа. Предмет наделит студентов
обстоятельными
знаниями о социальных сетях, интернет-сообществах, блогах, вики-страницах и любых других совместных медиа
для
маркетинга. Предмет будет обстоятельно использовать социальные медиа порталы в целях обращения потенциальных
клиентов в покупателей, способствования пониманию потребителей, творческой деятельности и другого опыта,
относящегося к брендам.
MKТ4201 Прецеденты в маркетинге (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150 и 90 кредитов
Предмет предлагает рассмотрение конкретных случаев практических проблем маркетинга.
MKТ4203 Маркетинговое исследование (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150
Данный предмет рассматривает каким образом функции и процедуры маркетингового исследования могут быть
использованы
для измерения и анализа факторов внешней среды в сфере потребительского спроса, эффективности продаж,
результативности стимулирующих программ и влиянии стратегий конкурентов. Предмет также изучает методы
распределения
продукции и исследование системы ценообразования. Проекты подчеркивают современные методы маркетинговых
исследований.
СиллабусMKT4203 Маркетинговое
исследование
MKТ4208 Международный маркетинг (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150
Данный предмет изучает международные маркетинговые операции, рассматривая такие вопросы, как товарная
политика,
ценообразование, маркетинговые коммуникации, каналы распределения и маркетинговые исследования. Подробно
рассматриваются факторы, руководящие решениями организаций принять участие в зарубежных сделках. Тщательное
изучение
рынка составляет основную часть предмета.
MKT4210 Цифровой маркетинг (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3202
Предмет предназначен для изучения уникальных особенностей маркетинга на основе цифровых медиа. По окончании
предмета
студенты смогут понять, какая деятельность составляет цифровой маркетинг и как поддерживать маркетинговую
стратегию
этим видом деятельности. Студенты не только узнают преимущества цифровых медиа по сравнению с оффлайн медиа,
но и
получат рекомендации о том, как правильно использовать различные инструменты цифрового маркетинга, такие как
веб-дизайн, поисковая реклама, макетная реклама, видео онлайн, вирусный маркетинг, брендированный контент,
мобильный
маркетинг и маркетинг социальных медиа. Предмет будет использовать местные и международные случаи, и будет
делать
упор на этику, относящуюся к цифровой маркетинговой деятельности.
MKТ4219 Маркетинг событий (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150
Предмет наделяет студентов пониманием составляющих элементов планирования, организации и проведения событий.
Особый
упор делается на методы продвижения продукции, креативность рынка и методы связей с общественностью в
организациях.
Предмет разовьет аналитические и диагностические навыки работы в сфере маркетинга.
MKT4225 Качественные исследования в области маркетинга (3 кредита)
Пререквизиты: MKT4203
Данный предмет делает упор на использование качественного подхода в маркетинговых исследованиях. Предмет
познакомит
студентов с особенностями различных традиционных методов, таких как фокус группы, глубинные интервью,
проективные
методики, тематические исследования и наблюдения. Будут рассматриваться современные качественные методы
исследования, такие как нетография и использование специального программного обеспечения NVivo для анализа
данных.
MKT4250 Кредитная программа практики (6 кредитов)
Пререквизит: 90 кредитов
Практика – работа в компании и обучение без отрыва от работы. Практика предоставляет возможность применения
знаний
по маркетингу, полученных на занятиях.
MGT4275 Диссертация (2 кредита)
Пререквизиты: 105 кредитов
Диссертация представляет собой исследовательскую работу на тему в области маркетинга. Студенты находятся под
руководством члена ППС. Более подробная информация по написанию диссертации предоставлена в правилах
Университета
КИМЭП по данному вопросу.
MGT4277 Государственный экзамен (1 кредит)
Пререквизит: согласно нормам МОН РК
Студентам необходимо сдать государственный экзамен. Подробная информация по данному требованию указана в
разделе,
посвященном правилам Университета КИМЭП.
MKТ4299 Избранные темы в области маркетинга (3 кредита)
Пререквизиты: MKT3150
Специальные предметы по избранным темам в области маркетинга. Охватываемые темы варьируются в зависимости от
интересов и опыта преподавателей и предложений студентов.
Оплата за обучение, взносы и стипендии
Как казахстанским, так и иностранным студентам предоставляются различные гранты за академические заслуги.
Во время обучения в Университете КИМЭП студенты также могут подать заявление на вакансию с неполной рабочей
занятостью в Университете.
Контактные данные отдела
Финансовой
Поддержки.