Шетел тілі бағдарламасы: екі шет тілі жоғары деңгейлі студенттерді екі тілде оқытуға, сонымен қатар мансаптық мүмкіндіктердің кең спектрін игеруге арналған. Бағдарлама академиялық тілді үйрену мен қарым-қатынасты шет тілдерін оқытудағы практикалық сабақтармен үйлестіреді және оқу жоспарларын әзірлеу мен оқытуда көшбасшылық қабілеттерге баса назар аударады.
Бағдарлама студенттері келесідей дағдыларды қалыптастырады:
- Ағылшын тілін тиімді меңгергендігін көрсету (CEFR B2-C1 деңгейі) және екінші шет тілінің сенімді қолданушысы болу (CEFR B1 деңгейі).
- Әр түрлі әлеуметтік және академиялық контексте тиімді қарым-қатынас және ауызша, жазбаша және кәсіби тілдік дағдыларды көрсету.
- Негізгі әдеби мәтіндердің негізгі академиялық білімін ағылшын тілінде және екінші шетел / кәсіби тілде көрсету.
- Тілдің қасиеттері мен талдауы туралы түсініктерін көрсету.
- Тілдерді оқыту мен оқытудың мәнмәтіндері мен процестері туралы кең және дәйекті түсінікті көрсету.
- Оқуды жоспарлау, оқыту және ойлау кезінде, сонымен қатар оқыту мен оқуды бағалау кезінде жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын қолдану.
- Оқыту / оқу практикасында этикалық нормаларды қолдану.
- Мәдени құзіреттілікті көрсетіңіз және әр түрлі мәдениеттер мен тегтерге деген ашықтық пен құрмет көрсету.
- Магистратурада және / немесе жұмысқа орналасуда қажет болатын пәндік және жалпы дағдыларды, соның ішінде тұжырымдамалық, зерттеушілік, сыни дағдыларды және жоғары деңгейлі өмірлік дағдыларды бейімдеу және беру.
Оқу жоспары
Шет тілдері бакалаврларына қойылатын талаптар:
Пәндер санаты | Кредиттер | ECTS |
Жалпы білім беру | 36 | 56 |
Міндетті пәндер | 33 | 51 |
Таңдау пәндері | 3 | 5 |
Негізгі бағдарлама | 71 | 117 |
Міндетті пәндер | 38 | 62 |
Таңдау пәндері | 33 | 55 |
Негізгі мамандыққа қойылатын талаптар | 36 | 59 |
Міндетті пәндер | 12 | 19 |
Таңдау пәндері | 24 | 40 |
Қорытынды аттестаттау | 3 | 8 |
Бітіруге қажетті барлық кредиттер саны | 146 | 240 |
BAFL оқу бағдарламасын егжей-тегжейлі көру үшін келесіні қараңыз: КИМЭП университетінің каталогы
Төмендегі кестелерде шет тілдері бойынша төрт жылдық бакалавр дәрежесін аяқтау үшін үлгілік оқу бағдарламасы берілген.
1 жыл |
|||||||
Күзгі семестр |
Көктемгі семестр |
||||||
Курс коды |
Пән атауы |
Кредиттер |
ECTS | Курс коды | Пән атауы | Кредиттер |
ECTS |
LING/GEN1101 | Тіл білімінің негіздері | 3 | 5 | GENxxxx | Электив GE | 3 | 5 |
KAZ/GEN1110 | Академиялық тыңдау және жазу | 3 | 5 | KAZ/GEN1100 | Академиялық сөйлеу | 3 | 5 |
KAZ/GEN1120 | Академиялық оқу және жазу I | 3 | 5 | KAZ/GEN1121 | Академиялық оқу және жазу II | 3 | 5 |
GEN1000 | Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы | 3 | 5 | GEN/OPM1300 немесе GEN/OPM2301 | Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар немесе іскерлік компьютерлік қолданбалар | 3 | 5 |
KAZ/RUS xxxx | Қазақ/ Орыс тілі | 3 | 5 | KAZ/RUS xxxx | Қазақ/ Орыс тілі | 3 | 5 |
GENxxxx | Дене шынықтыру 1 | 2 | 4 | GENxxxx | Дене шынықтыру 2 | 2 | 4 |
GENxxxx | Әлеуметтік-саяси білім модулі 1 | 3 | 3 | GENxxxx | Әлеуметтік-саяси білім модулі 2 | 3 | 3 |
ЖАЛПЫ |
20 | 32 | ЖАЛПЫ | 20 |
32 |
2 жыл |
|||||||
Күзгі семестр |
Көктемгі семестр |
||||||
Курс коды | Пән атауы | Кредиттер | ECTS | Курс коды | Пән атауы | Кредиттер |
ECTS |
LING/GENXXXX | Лингвистика элективі 1 | 3 | 5 | TFL2201 | Ағылшын тілін оқытуда оқу-әдістемелік материалды әзірлеу | 3 | 5 |
TFL/GEN2102 | Ағылшын тілін үйрету бойынша тәсілдер мен әдістер | 3 | 5 | GEN/IRL 2510 | Философияға кіріспе | 3 | 5 |
LING2101 | Тіл және оның құрылымы I: Фонетика және фонология | 3 | 5 | LING2201 | Тіл және оның құрылымы II: Морфология және синтаксис | 3 | 5 |
KAZ/GEN2101 | Әдебиеттану пәніне кіріспе | 3 | 5 | LINGxxxx | Лингвистика элективі 2 | 3 | 5 |
KAZ/ RUS 22xx | Кәсіби қазақ/ орыс тілі | 2 | 3 | KAZ22xx | Әдебиет элективі 1 | 3 | 5 |
COGN/GEN1201 | Психологияға кіріспе | 3 | 5 | TFL2202 | Академиялық тағылымдамадан өту | 3 | 4 |
CHN/ KOR/GERxxxx | Шет тілі элективі 1 | 3 | 5 | GENxxxx | Әлеуметтік-саяси білім модулі 3 | 2 | 2 |
ЖАЛПЫ |
20 | 33 |
ЖАЛПЫ |
20 | 31 |
3 жыл |
|||||||
Күзгі семестр |
Көктемгі семестр |
||||||
Курс коды | Пән атауы | Кредиттер | ECTS | Курс коды | Пән атауы | Кредиттер |
ECTS |
LING3301 | Екінші тілді меңгеру негіздері | 3 | 5 | TFL3201 | Сыни педагогикаға кіріспе | 3 | 5 |
TFL3101 | Тілдік бағалауға кіріспе | 3 | 5 | LINGxxxx | Тіл білімі элективі 3 | 3 | 5 |
KAZ33xx | Әдебиет элективі 2 | 3 | 5 | KAZxxxx | Ағылшын тілін оқыту элективі 2 | 3 | 5 |
TFLXXXX | Ағылшын тілін оқыту элективі 1 | 3 | 5 | TFLxxxx | Ағылшын тілін оқыту элективі 3 | 3 | 5 |
PSY3202 | Педагогикалық психологияға кіріспе | 3 | 5 | KAZ/CHN/ KOR/xxxx | Шет тілі элективі 3 | 3 | 5 |
CHN/ KOR/GER xxxx | Шет тілі элективі 2 | 3 | 5 | ХХХХХХ | Әлеуметтік-саяси білім модулі 3 | 3 | 5 |
ЖАЛПЫ |
18 | 30 | ЖАЛПЫ | 18 |
30 |
4 жыл |
|||||||
Күзгі семестр |
Көктемгі семестр |
||||||
Курс коды | Пән атауы | Кредиттер | ECTS | Курс коды | Пән атауы | Кредиттер |
ECTS |
TFL3205 | Қолданбалы тіл біліміндегі ғылыми жазу (ғылыми зерттеу) | 3 | 5 | CHN/ KOR/GERxxxx | Шет тілі элективі 5 | 3 | 5 |
CHN/ KOR/GER xxxx | Шет тілі элективі 4 | 3 | 5 | ХХХХХХ | Майнор 3 немесе КИМЭП элективі | 3 | 5 |
LIT3301 | Әдебиет элективі 3 | 3 | 5 | ХХХХХХ | Майнор 4 немесе КИМЭП элективі 4 | 3 | 5 |
ХХХХХХ | Майнор 2 немесе КИМЭП элективі 2 | 3 | 5 | ХХХХХХ | КИМЭП элективі 5 | 3 | 5 |
TFL4102 | Академиялық тағылымдама | 3 | 4 | TFL4204 | Дипломдық жоба | 3 | 8 |
ЖАЛПЫ |
15 | 24 | ЖАЛПЫ | 15 |
28 |
Бағдарлама бойынша барлығы: 146 кредит (240 ECTS)
Ағылшын тілін оқыту тәсілдері мен әдістері
Бұл курс бүкіл әлемде шетел / екінші тілді оқытуда қолданылатын дәстүрлі және заманауи әдістерге, әдістерге және білім беру үрдістеріне кіріспе ретінде қызмет етеді. Сонымен қатар, студенттер тілдік сыныптарда қолданылатын негізгі процедуралармен және оларды кез-келген білім беру жағдайына қалай бейімделуімен танысады. Бұл курста оқулар, дискуссиялар, шағын іс-шаралар және оқытушылық тәжірибелер туралы ойлар бар.
Ағылшын тілін үйретуде оқу-әдістемелік материалды әзірлеу
Бұл курс студенттерге ағылшын тілін оқыту аясындағы материалдардың, соның ішінде оқулықтар мен веб-сайттардың рөлі туралы жақсы түсінік береді. Бұл курста студенттер (а) тиісті теориялар мен қағидаларды түсінуге, (б) оқушылардың қажеттіліктерін зерттеуге арналған құралдармен қамтамасыз етілуге, және (в) түрлі ағылшын тіліндегі сабақтарға арналған тапсырмалар мен материалдарды талдауға, жобалауға және бейімдеуге мүмкіндік алады.
Академиялық ауызша сөйлеу
Студенттер шет тілінде гуманитарлық және әлеуметтік пәндердің әртүрлі академиялық тақырыптары бойынша өз ойларын сенімді және дәлелді түрде жеткізу дағдыларын дамытады, зерттеу этикасымен тәжірибе жүзінде танысады. Студенттер өздері таңдаған тақырып бойынша зерттеу жүргізеді, ол мәліметтерді жинау мен талдауды қамтиды, содан кейін зерттеуге сыни талдау жасайды.
Академиялық оқылым және жазылым II
Студенттер зерттеу жүргізу және ғылыми жұмыстарды жазу негіздерімен таныстырылады. Пән оқу тақырыптары бойынша сыни тұрғыдан ойлауды дамытады. Студенттер таңдалған тақырып бойынша ғылыми жобаны академиялық жазу принциптеріне және APA стиліне сәйкес аяқтайды, сонымен қатар негізгі және қосымша зерттеулермен танысады, жазба жұмыстарын қайталайды және академиялық контекстке қажетті оқу және жазу дағдыларын жақсартады.
Әдебиеттануға кіріспе
Тақырып әдеби сынның негізгі жанрлары мен негізгі тақырыптарын бейнелеу үшін әдеби мәтіндердің едәуір ауқымын қарастырады. Пәннің мақсаты – әдебиет өнері, оның тарихи аспектілері мен оларды талдау мен түсіндіру кезінде қолданылатын негізгі терминологияны қамтитын жан-жақты түсінік қалыптастыру. Зерттелген мәтіндерге поэзия, проза, драма кіреді, ал сыныптағы іс-шаралар сюжетті, кейіпкерді, жағдайды және символизмді әдіснамалық зерттеуге бағытталады.
Білім беру психологиясына кіріспе
Бұл курс білім беру психологиясындағы теориялар мен зерттеулер жайында түсінік береді. Қамтылған тақырыптарға мектеп жылдарындағы когнитивтік, әлеуметтік және физикалық даму, оқыту теориялары, педагогикалық тәсілдер, мотивация, бағалау және жеке айырмашылықтар кіреді.
Кәсіби қазақ тілі
Бұл пән негізгі қазақ тілін білетін студенттерге арналған. Студенттер іскерлік коммуникациялар саласындағы экономикалық және кәсіби сөздік қорын жетілдіреді, сонымен қатар сөйлесу дағдыларын дамытады, күнделікті жағдайларда және кәсіби ортада іскерлік коммуникация құрылымдарын жиі қолдануға үйренеді. Сонымен қатар студенттер кәсіби мәтіндердегі негізгі ақпаратты ажырата алады, қысқаша есептер жаза алады, мәтіндерді талдап, құрастыра алады.
Кәсіптік орыс тілі, 1 деңгей
Бұл курс студенттерді кәсіби оқуға және сәйкесінше олардың нақты өмірде және жұмыста кәсіби қажеттіліктері үшін орыс тілін қолдануға дайындайды. Бұл студенттерге экономикалық және кәсіби терминологияны және меморандумдар, хаттар, электрондық пошталар, үлгерімдер туралы есептер, іскери идиомалар, сұхбат және презентациялар сияқты негізгі коммуникациялық құралдарды қолдану арқылы студенттерге орыс тілін меңгеруге көмектеседі. Сабақтың негізгі мақсаты іскери әлем жағдайында орыс тілінде сөйлеу және сөйлеу дағдыларын қолдану мен жетілдіруге арналады.
Прагматика
Бұл факультативті пән студенттерді тілдің белгілі бір контексте қалай және неге қолданылатынын, контекст тілді түсіндіруге қалай әсер ететінін түсінуге арналған лингвистиканың қызықты саласымен таныстырады. Студенттер прагматикадағы импликациялар, сөйлеу әрекеттері, өзектілік және сөйлесу, сондай-ақ вербалды емес қарым-қатынас сияқты тақырыптар бойынша теориялық және эксперименттік зерттеулердің кең ауқымын қарастырады. Бұл пән адамдардың қалай қарым-қатынас жасайтыны және бір-бірін түсінетіні (түсінбейтіні) жөнінде қызығатын барлық студенттерге арналады. Студенттер әртүрлі прагматикалық факторлар мен әртүрлі жағдайларда табиғи тілді талдау құралдары туралы нақты түсінікке ие болады.
Психологияға кіріспе
Тақырып психологияның негізгі ішкі салалары мен теорияларына шолу жасайды. Студенттер психология саласындағы зерттеулер мен тақырыптардың кеңдігімен, сондай-ақ когнитивтік психология, әлеуметтік психология және адамның психологиялық дамуы сияқты негіздерімен танысады. Олар психологиядағы классикалық теориялар туралы біледі және психологиялық зерттеулердің қалай жүргізілетінін біледі.
Сыни педагогикаға кіріспе
Бұл пәнде студенттер (а) оқушыларға кедергі келтіретін өзара байланысты қысым жүйелерін қарастырады, (ә) сыни педагогикамен айналысатын көрнекті мұғалімдерді зерттейді, (б) сыни педагогикамен таныстырады және сыни педагогикалық практиканы таңдайды (мысалы, сыни сауаттылық, нәсілдік/этникалық ерекшелікті дамыту, мәдени ерекшеліктерді ескере отырып педагогика). Сонымен қатар, студенттер оқу процесі мен сыныптан тыс жұмыстарды талдайды, содан кейін сыни педагогика теориясын практикалық сабақтарға айналдыру жолдарын талқылайды.
Тіл білімінің негіздері
Бұл пән студенттерге тілді үстіртін танысып қана қоймай, оның күрделілігін, әртүрлілігін және сұлулығын түсінуге көмектеседі. БСтуденттер тілге өзіндік талдау жүргізу үшін лингвистиканың негізгі тақырыптарымен танысады; оларға фонетика/фонология (тіл дыбыстары), Морфология (сөз бөліктері), синтаксис (грамматика), семантика (мағына) және прагматика (контексттегі тіл) кіреді. Олар әлемдегі тілдердің алуан түрлілігін түсінуге көмектесу үшін әртүрлі тілдерден алынған деректерді зерттейді және олардың қабілеттерін дамытады тілдің нақты мысалдарын талдау арқылы.
Тіл және оның құрылымы 1
Бұл фонетика мен фонологияның кіріспе пәні. Сөйлеу дыбыстарының физикалық және тілдік аспектілеріне баса назар аударылады. Қамтылатын тақырыптарға артикуляциялық сипаттама және фонетикалық транскрипция, акустика, дыбыстарды когнитивтік өңдеу және қабылдау, сөйлеу дыбыстарын ұйымдастыру, сөйлеу заңдылықтары, фонологиялық процестер, ережелер жүйесі, буын құрылымы, белгілер жүйесі мен просодия негізіндегі фонология кіреді.
Тіл және оның құрылымы 2: морфология және синтаксис
Бұл морфология мен синтаксистің кіріспе тақырыбы. Ол студенттерге ең кіші мағыналы бірліктерді (морфемаларды) оқудан бастап генеративті синтаксистегі тіркестер мен сөйлемдерді құруға дейін көптеген тақырыптарды ұсынады. Психикалық лексика, сөзжасам және оны басқаратын ереже, сөз тіркестерінің құрылымы, құрамы, кейс / байланыстыру теориясы, X-бар теориясы мен қозғалысын қарастырамыз.
Американдық әдебиетке кіріспе
Бостандықтың маңызы, табиғат пен жабайы табиғаттың американдық санадағы орны, қала мен ауыл арасындағы дихотомия, нәсіл, тап және гендерлік сәйкестік мәселелері сияқты негізгі тақырыптарды талдау арқылы американдық әдебиетке шолу. Бұған тіл, мәдениет, саясат, экономика және зияткерлік тарих саласындағы әртүрлі жанрларды қамтитын және тақырыптарды қамтитын тиісті мәтіндер мен бұқаралық ақпарат құралдарын талдау және түсіндіру кіреді. Аймақтық әдебиетке баса назар аударылады.
Әлемдік әдебиеттің жауһар лары
Тақырып – әлем әдебиетінің дамуына шолу. Әрбір сабақ жалпы әдеби стандарттарға қарсы келетін және әдебиеттегі жаңа бағыттарға жол ашатын маңызды кітапқа арналады. Тақырып студенттерге классикалық болып саналатын шығармалардан үзінділер оқуға мүмкіндік береді.
Британдық әдебиетке кіріспе
Аймақтық және таптық сәйкестілік эволюциясы, өнеркәсіптік революция, отаршылдық пен империя мұрасы және Ұлыбританияның Еуропа мен әлемге кең қарым-қатынасы сияқты негізгі тақырыптарды талдау арқылы Британ аралдарының әдебиетіне шолу. Британ аралдарындағы аймақтық әдебиеттерге баса назар аудара отырып, тіл, мәдениет, саясат, экономика және зияткерлік тарих саласындағы әртүрлі жанрларды қамтитын және тақырыптарды қамтитын тиісті мәтіндер мен бұқаралық ақпарат құралдарына талдау және түсіндіру жүргізіледі.
Дискурс талдауына кіріспе
Бұл тақырып жазбаша және ауызша түрдегі дискурстық талдаудың әртүрлі аспектілеріне арналған. Тақырып аяқталғаннан кейін студенттер сөйлеу мен мәтіндерді құрудағы заңдылықтарды анықтап, сипаттай алады, сонымен қатар нақты әлемдегі мәселелерді шешуге арналған дискурсивті аналитикалық әдістемелер мен нәтижелерін қарастыра алады.
Қостілділік және қостілдік білім беру
Тақырып студенттерді билингвизмнің лингвистикалық және социолингвистикалық аспектілерімен таныстырады. Пәнде екі тілді білім беру мен тілді жоспарлау, қос тілділіктің ересектер мен балалардың когнитивті дамуына әсері, екі тілді адамдардың лингвистикалық мінез-құлқы, тіл мен тұлға арасындағы байланыс, сонымен қатар тілдің өзгеруі мен сақталуы қарастырылады.
Латын тілі
Курс латын тілі мен ежелгі мәдениеттің негізгі аспектілерімен таныстырады. Курс арнайы лексиканы түсінуді жеңілдету және студенттердің мамандармен әрі қалың бұқарамен қарым-қатынаста қолдануға қажетті ғылыми тілдегі латын элементтерімен таныстырады. Бұл курста студенттер сөздер мен олардың тарихын тереңірек түсініп, сонымен қатар сөздердің қалай қалыптасатынын, қазіргі сөздердегі латын элементтерін оқып, сөздікті қолдану қабілеттерін жетілдіре отырып, өздерінің сөздік қорын арттырады.
Орыс тіліндегі әдебиетке шолу
Бұл курс негізінен XIX және XXI ғасырлардағы, өткен және қазіргі орыс әдебиетіндегі прозалық шығармашылықты қарастырады. Негізгі назар белгілі орыс жазушыларының әдеби шығармаларындағы баяндау стилінің ерекшеліктеріне аударылады және олардың ықпал еткен орыс әдеби сахнасындағы өзгерістер қарастырылады. Әдеби мәтіндерді мұқият оқуға және оларда қолданылатын әдеби әдістерді талдауға баса назар аударылады. Біз әдебиеттегі авторлық позициялар мен сипаттамаларды ұсынудағы әртүрлі тәсілдер мен мүмкіндіктерді талқылаймыз; оқырманмен әңгімелеу және ойнау арқылы тәжірибе жасау тәсілдері; орыс романын, пьесасын және әңгімесін жасау және әртүрлі көркемдік мақсаттар үшін әртүрлі баяндау құрылғыларын пайдалану. Бұл курс орыс тілін, әдебиетін және мәдениетін зерттеуді қамтиды. Орыс тілінде оқытылады.
Риторика мен композицияға кіріспе
Бұл курс студенттерді жазуды үйрену саласымен таныстырады. Онда риторика мен композицияның саласын анықтайтын, негізгі мәтіндерді, қозғалыстарды, проблемалар мен әдіснамаларды қарастыратын негізгі ұғымдар, принциптер, дәстүрлер мен пікірталастар ұсынылған.
Шығармашылық жазылымға кіріспе
Әр түрлі жанрдағы тіл мен шығармашылық мәнерді шоғырландыратын көркем жазуға кіріспе. Курсқа әдеби модельдерге талдау (әр жанрдағы кәсіби шығармалар), белгілі жазушылардың шығармаларына жеке және сыныптық сын-пікірлер, әр жанрдағы әдеби әдістемелер туралы дәрістер және пікірлер кіреді.
Қолданбалы лингвистикадағы ғылыми жазылым (ғылыми зерттеу)
Пән студенттерді қолданбалы лингвистика саласындағы зерттеулерді жобалау және жүргізу және басқа тілдерде сөйлейтіндерге (TESOL) ағылшын тілін оқыту үшін қажетті негізгі ұғымдар мен дағдылармен таныстыруға арналған. Бұл курс қолданбалы лингвистикалық зерттеулердің негізгі тұжырымдамаларымен танысудан бастап, зерттеу жобасын әзірлеуге және жүзеге асыруға және зерттеу нәтижелерін түсіндіруге дейінгі бүкіл процесс шеңберінде кезең – кезеңмен тәсілді қарастырады. Курстың соңында студенттер өздерінің оқу бағдарламаларын өз бетінше жасай алады.
Тілдік бағалауға кіріспе
Бұл пән студенттерге ағылшын тілін тестілеу мен бағалаудың негізгі принциптері туралы жалпы түсінік алуға мүмкіндік береді. Тестілеу мен бағалаудың теориялық және практикалық аспектілеріне назар аударылады. Студенттер сонымен қатар барлық тілдік дағдылар үшін бағалау тапсырмалары мен іс-шараларын әзірлеу арқылы өз білімдерін қолданады. Сабақтар дәрістер, семинарлар және пікірталастар түрінде өтеді.
Арнайы оқытуға кіріспе
Бұл пәннің мақсаты – студенттерге ерекше қажеттіліктері бар оқушылар туралы білім, түсінік және қамқорлық беру. Түрлі педагогикалық іс-шаралар арқылы студенттер: ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың анықтамаларын, сипаттамалары мен себептерін; осы оқушылардың білім беру екпіндері мен қажеттіліктерін; Қазақстандағы арнайы білім берудің қазіргі жағдайларын/жай-күйін және қазіргі арнайы білім берудегі соңғы үрдістерді жақсы түсіне алады.
Баланың психологиялық дамуы
Бала дүниеге келіп, жеткіншек кезеңге дейінгі дамуы. Осы аралықтағы физикалық, әлеуметтік- эмоционалдық, когнитивтік дамуындағы ағымдағы мәселелер, зерттеулер және теориялар. Курс физикалық өзгерістер, жақындық, эмоциялар, тәрбие, адамгершілік, тіл, есте сақтау, білім, құрдастар арасындағы қарым-қатынас, агрессия және гендерлік сәйкестік тәрізді тақырыптарды қамтиды. Даму әдістемесі және эмпирикалық дәлелдемелер.
Бизнес және кәсіби хат-хабар
Коммерциялық хат-хабарларды, баяндамаларды, бағдарламалық құжаттарды, жарнамалық материалдарды және өнімге қатысты әдебиеттерді қоса алғанда, ағылшын тіліндегі іскерлік және кәсіби жазудың түрлері мен әдістері туралы практикалық уоркшоп пәні. Әр түрлі іскерлік және кәсіби жағдайларда, сондай-ақ ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті дағдыларды нығайтады.
Жобаларды басқару негіздері
Курс барысында студенттер жобаның мақсаттарын оқып түсінудің және оны жүзеге асыруға әсер етуі мүмкін барлық факторларды қарастырудың қолданба тәсілдерін үйренеді. Студенттер жобалардың көлемі мен мерзімдерін жоспарлауды, жобаларды басынан аяғына дейін бағалауды және басқаруды үйренеді. Сондай-ақ олар ауызша және жазбаша түрде жобаны орындау кестесін ұсыну және қорғау дағдыларын дамытады.
Қытай тілі – бастапқы деңгей
Бұл пән қытай тілінің бастапқы курсынан кейін жүреді және CHN 1301-де қамтылған барлық материалдарды білуді қамтиды. Бұл курс студенттерге сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу сияқты төрт тілдік дағдылар бойынша берік білім беруге арналған. Бұл пән аясында оқу процесінің ажырамас бөлігі ретінде сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады. Студенттер өз үйлері/пәтерлері және өзекті қажеттіліктері туралы қарапайым тілде сөйлеуді, сондай-ақ олардың өмірлік жағдайлары мен күнделікті және бос уақыттағы іс-шараларын сипаттауды және оларға түсініктеме беруді үйренеді. Оқу және тыңдау сабақтары қытай тілінде сөйлейтін елдердегі күнделікті өмірдің әртүрлі тақырыптарына арналады. Студенттер қытай мәдениеті мен дәстүрлері туралы білуге мүмкіндік алады.
Қытай тілі (аралық орта деңгей)
Бұл курс chn1302 бастауыш қытай тілі курсының жалғасы болып табылады және қытай тілінің фонетикасы, морфологиясы және синтаксисі бойынша жеткілікті негізгі білімі бар және қытай тілінде күнделікті сөйлеу тәжірибесі бар студенттерге арналған. Курс студенттердің екпінін жақсартуға, олардың дұрыс интонациясын қалыптастыруға, Қытай грамматикасын білуге көмектеседі, сонымен қатар қытай тілінің функционалды стильдерінің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады.
Қытай тілі (ілгері деңгей)
Осы пән шеңберінде сыни ойлауды дамыту бойынша жұмыс жалғасады, бұл ретте әлеуметтік-мәдени сауаттылық пен тілді меңгерудің жоғары деңгейі арасындағы байланысқа ерекше назар аударылады. Сыни сауаттылық дағдыларын кеңейтуді жалғастыра отырып, студенттер қытай халық мәдениетіне, әлеуметтік өзгерістерге, мәдени дәстүрлерге, саясатқа және тарихқа қатысты мәтіндерді түсіндіреді. Лингвистикалық және мәдени салыстыруларға сүйене отырып, студенттер мақсатты қоғамдағы адамдарды және өздерін, сондай-ақ тілдер мен тиісті мәдениеттер арасындағы жұмыста өз құзыреттілігін арттыру үшін қолданылатын тілдің маңыздылығын жақсы түсінеді. Бұл тақырып сонымен қатар дұрыс сөйлеу мен интонацияға баса назар аудара отырып, қытай тілінде сөйлеу және түсіну қабілетін жақсартуға бағытталған.
Қытай тілі (орта деңгей)
Бұл пән бастауыш деңгейде қытай тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу тәжірибесі бар студенттерге арналған. Студенттер барлық төрт дағдыға үйрене отырып, Қытай таңбаларын оқуға және жазуға, сөздік қорын кеңейтуге және қытай мәдениетін түсіну жайлы көбірек білім алады. Бұл пән студенттердің тілдік және мәдени дағдыларын одан әрі дамытуға ықпал етеді. Мәтіндермен жұмыс істеу кезінде студенттер нақты өмірлік тәжірибелер мен жеке естеліктерден бастап тарихи оқиғаларға дейінгі тақырыптарды түсіндіруге, баяндауға, сипаттауға және талқылауға бағытталған. Тіл үйренуді жеңілдету үшін Қытай мәдениеті мен Қытай қоғамының әртүрлі аспектілері топтық іс-шаралар, мультимедиялық бағдарламалар және курстың ғылыми жобалары арқылы ұсынылады.
Қытай тілі (ортадан жоғары деңгей)
Бұл пән қытай тілін жазбаша және ауызекі қытай тілінде қарқынды оқу және тәжірибе арқылы күнделікті қарым-қатынас жасау үшін ұсынады. Студенттер күнделікті өмірге қатысты әртүрлі тақырыптар бойынша қытай тілінде әңгімелер жүргізеді және пікірталастарға қатысады және Қытай таңбаларында қысқа үзінділер жазуды үйренеді. Бұл пән сонымен қатар мәдениеттің анықтамасын зерттейді және қытай тілін меңгеруді дамытуда мәдениетаралық хабардарлық пен өзін-өзі жүзеге асыруға ықпал ету мақсатында тілдегі мәдениет пен мәдениеттегі тілдің динамикалық рөлін талдайды.
Қытай тілі I – бастапқы деңгей
Бұл пән студенттерге негізгі әңгімелерге қатысуға мүмкіндік беретін қытай тілінің негізгі элементтерін ұсынады. Бұл сонымен қатар тілді одан әрі үйренуге жақсы негіз береді. Тәжірибе төрт тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларында беріледі. Негізгі лексикалық және қарапайым грамматикалық құрылымдар енгізіледі. Тақырып қысқа шығармалар, диктанттар жазуға, Монологтар оқуға, кітаптарды қарқынды және кең оқуға бағытталған. Сөйлеу және тыңдау дағдылары, ең алдымен, өз бетінше оқыту арқылы дамиды.
Шет тілін үйренудегі білім беру технологиялары
Бұл пән шет тілі сабақтарында қолдануға арналған әртүрлі бағдарламалар мен қосымшаларды, соның ішінде аудио, видео, компьютер және Интернет сияқты құралдармен тіл үйренуді зерттейді. Студенттер тіл үйренуді жақсарту үшін бағдарламалық жасақтаманы, веб-сайттарды және басқа технологияларды таңдауды және бағалауды үйренеді. Студенттер сонымен қатар сандық контентті сыныптағы дәстүрлі тілді оқытумен қалай үйлестіру керектігі туралы практикалық білім алады.
• Қосымша білім беру (ғылыми зерттеулер)
• Білім беру (оқыту, білім беру менеджменті және консалтинг)
• Кәсіби, техникалық және шығармашылық жазу
• Блог жүргізу, подкастинг және әлеуметтік медиа
• Сандық мазмұн индустриясы (мысалы, веб-мазмұнды құру және басқару, копирайтинг)
• Жазбаша және ауызша аударма
• Ойын-сауық индустриясы (мысалы, ойын аудармашысы, субтитрлер және дауыс беру, сценарий жазу, редакциялау және т. б.)
• Өңдеу және жариялау
• Журналистика және хабар тарату
• Қоғаммен байланыс және персоналды басқару
• Маркетинг, жарнама және PR
• Жеке және мемлекеттік мекемелер
• Бизнес, логистика және сату
• Білім беру бағдарламалық жасақтамасын оқыту және әзірлеу агенттіктері
• Дипломатия және сауда
• Халықаралық ұйымдар
• Туризм және қонақ үй бизнесі
• Тағы басқалары