Психология бакалавриаты студенттерге адамдардың өмір бойғы мінез-құлқын түсіну үшін биологиялық, когнитивті, жеке және әлеуметтік шарттарды зерттеуге тереңірек үңілуге мүмкіндік береді. Ол студенттерді жұмыс орнында табысқа жету және (немесе) магистратурада оқуды сәтті жалғастыру үшін заманауи психологиялық теорияның іргелі білімімен, зерттеу дағдыларымен және деректерді талдау тәжірибесімен қамтамасыз етеді.
Бағдарлама студенттері келесідей дағдыларды қалыптастырады:
- Жеке адамдар, қоғам және мәдениеттер психологиясын талдау үшін психологияның негізгі тұжырымдамаларымен, теориялық перспективаларымен, эмпирикалық тұжырымдарымен және тарихи тенденцияларымен танысуды көрсету.
- Психологияда зерттеудің негізгі әдістерін, соның ішінде зерттеу дизайнын, деректерді талдауды және түсіндіруді түсіну және қолдану; психологиялық құбылыстарды түсіндіру үшін ғылыми тәсілді қолдану қабілетін көрсету.
- Сыни және шығармашылық ойлау және ғылыми скептицизм; мінез-құлық және психикалық процестермен байланысты проблемаларды шешуде ғылыми тәсілді қолдану; зерттеу және практикалық міндеттер үшін инновациялық шешімдерді таба білу дағдыларын көрсету.
- Жеке, әлеуметтік және ұйымдастырушылық мәселелерге психологиялық принциптерді түсіну және қолдана білу; кәсіби рефлексия, жобалық менеджмент және командада жұмыс істеу дағдыларын көрсету.
- Психологиядағы кәсіби этиканы реттейтін халықаралық және ұлттық нормативтік ережелерді білу және қолдану; позитивті кәсіби ортаны құруға ықпал ететін құндылықтарды қабылдау.
- Ақпараттық құзыреттілік пен компьютерлерді және басқа да технологияларды әртүрлі мақсаттарда пайдалану қабілетін көрсету.
- Әртүрлі әлеуметтік, кәсіби және академиялық контексттерде тиімді кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын және ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсету.
- Әлеуметтік-мәдени әртүрліліктің күрделілігін түсіну және құрметтеу; жаһандық сын-қатерлерге жауап беретін инклюзивті қоғамның дамуына ықпал ететін құндылықтармен бөлісу.
Психология ғылымдарының бакалаврына қойылатын талаптар:
Пәндер санаты | Кредиттер | ECTS |
Жалпы білім | 36 | 56 |
Міндетті пәндер | 33 | 51 |
Таңдау пәндері | 3 | 5 |
Негізгі бағдарлама | 71 | 117 |
Міндетті пәндер | 38 | 62 |
Таңдау пәндері | 33 | 55 |
Негізгі мамандыққа қойылатын талаптар | 36 | 59 |
Міндетті пәндер | 12 | 19 |
Таңдау пәндері | 24 | 40 |
Қорытынды аттестаттау | 3 | 8 |
Бітіруге қажетті барлық кредиттер саны | 146 | 240 |
BSP оқу жоспарын егжей-тегжейлі көру үшін келесіні қараңыз: КИМЭП университетінің каталогы
Оқу жоспары
Төмендегі кестелерде төрт жылда психология бойынша бакалавр дәрежесін алу үшін үлгілік оқу бағдарламасы берілген.
1 жыл | |||||||
Күзгі семестр | Көктемгі семестр | ||||||
Курс коды | Пән атауы | Кредиттер | ECTS | Курс коды | Пән атауы | Кредиттер | ECTS |
KAZ/GEN1110 | Академиялық тыңдау және жазып алу | 3 | 5 | KAZ/GEN1100 | Академиялық ағылшын тілінде сөйлейді | 3 | 5 |
KAZ/GEN1120 | Академиялық оқу және жазу I | 3 | 5 | KAZ/GEN112 | Академиялық оқу және жазу II | 3 | 5 |
GEN1000 | Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы | 3 | 5 | KAZ/RUSxxxx | Қазақ/ Орыс тілі 2 | 3 | 5 |
KAZ/RUSxxxx | Қазақ/ Орыс тілі 1 | 3 | 5 | GEN/CLP2103 | Информатикаға кіріспе | 3 | 5 |
GENxxxx | Әлеуметтік-саяси білім модулі 1 | 3 | 3 | GENxxxx | Әлеуметтік-саяси білім модулі 2 | 3 | 3 |
GENxxxx | Дене шынықтыру 1 | 2 | 4 | GENxxxx | Дене шынықтыру 2 | 2 | 4 |
PSY1202 | Адам биологиясы | 3 | 5 | ||||
ЖАЛПЫ | 17 | 27 | ЖАЛПЫ | 20 | 32 |
2 жыл | |||||||
Күзгі семестр | Көктемгі семестр | ||||||
Курс коды | Пән атауы | Кредиттер | ECTS | Курс коды | Пән атауы | Кредиттер | ECTS |
COGN/ GEN1201 | Психологияға кіріспе | 3 | 5 | PSY2103 | Сандық зерттеу әдістері мен статистикаға кіріспе I | 3 | 5 |
CLP1202/ MATH2401 | Есептеу | 3 | 5 | COGN2103 | Когнитивті психологияға кіріспе | 3 | 5 |
GEN/PAD2700 | Әлеуметтану негіздері | 3 | 5 | PSY2203 | Даму психологиясы | 3 | 5 |
KAZ/RUSxxxx | Кәсіби қазақ/ орыс тілі | 2 | 3 | XXXX | Электив 1 | 3 | 5 |
GENxxxx | GE элективі | 3 | 5 | XXXX | Электив 2 | 3 | 5 |
XXXX | Майнор 1немесе КИМЭП элективі 1 | 3 | 5 | XXXX | Майнор 2 немесе КИМЭП элективі 2 | 3 | 5 |
GENxxxx | Әлеуметтік-саяси білім модулі 3 | 2 | 2 | GEN/IRL2500 | Философияға кіріспе | 3 | 5 |
ЖАЛПЫ | 19 | 30 | ЖАЛПЫ | 21 | 35 |
3 жыл | |||||||
Күзгі семестр | Көктемгі семестр | ||||||
Курс коды | Пән атауы | Кредиттер | ECTS | Курс коды | Пән атауы | Кредиттер | ECTS |
PSY2202 | Сандық зерттеу әдістері мен статистикаға кіріспе II | 3 | 5 | PSY4302 | Эксперименттік әдістер және мәліметтерді талдау I | 3 | 5 |
PSY3109 | Нейропсихология | 3 | 5 | PSY3206 | Академиялық тағылымдамадан өту | 3 | 4 |
PSY3110 | Клиникалық психологияға кіріспе | 3 | 5 | XXXX | FE 3 | 3 | 5 |
PSY3305 | Психологиялық кеңес берудің негіздері | 3 | 5 | XXXX | FE 4 | 3 | 5 |
PSY3207 | Психологиядағы сапалы зерттеу әдістері және жазу | 3 | 5 | XXXX | FE 5 | 3 | 5 |
XXXX | Майнор 3 немесе КИМЭП элективі 3 | 3 | 5 | XXXX | 1 мамандық бойынша элективі | 3 | 5 |
ЖАЛПЫ | 18 | 30 | ЖАЛПЫ | 18 | 29 |
4 жыл | |||||||
Күзгі семестр | Көктемгі семестр | ||||||
Курс коды | Пән атауы | Кредиттер | ECTS | Курс коды | Пән атауы | Кредиттер | ECTS |
PSY4104 | Психологиялық тестілеу | 3 | 5 | PSY4203 | Бітіру жобасы | 3 | 8 |
PSY4303 | Эксперименттік әдістер және мәліметтерді талдау II | 3 | 5 | PSY4304 | Кәсіби тағылымдамадан өту | 3 | 4 |
XXXX | Майнор 4 немесе КИМЭП элективі 4 | 3 | 5 | XXXX | 4 мамандық бойынша элективі | 3 | 5 |
XXXX | 2 мамандық бойынша элективі | 3 | 5 | XXXX | 5 мамандық бойынша таңдау | 3 | 5 |
XXXX | 3 мамандық бойынша элективі | 3 | 5 | XXXX | КИМЭП элективі 5 | 3 | 5 |
XXXX | FE 6 | 3 | 5 | ||||
ЖАЛПЫ | 18 | 30 | ЖАЛПЫ | 15 | 27 |
Бағдарлама бойынша барлығы: 146 курс кредиті (240 ECTS)
Әлеуметтану негіздері
Бұл пән студенттерге әлеуметтік құрылымдар мен әлеуметтік институттарды талдауға қажетті ақпаратты береді. Әлеуметтану перспективаларын құруға және әлеуметтануды академиялық пән ретінде жан-жақты түсінуге баса назар аударылады. Курс әлеуметтану саласындағы әртүрлі теориялық парадигмалар мен концепцияларды қамтиды.
Даму психологиясы
Курс адамның жетілуі мен дамуын зерттейді. Адамның дүниеге келгеннен бастап өмірден өткенге дейінгі дамудың физикалық, когнитивтік және психоәлеуметтік аспектілеріне қатысты негізгі теориялар мен мүмкіндіктер қарастырылады. Курсты тәмамдаған студенттер адам дамуы жайында білімге ие болып, қажетті кезде пайдалана алады.
Есептеулер
Бұл пән студенттерді математикалық талдаудың негізгі идеялары мен әдістерімен және оларды математикалық модельдеудегі қолданумен таныстыруға арналған. Пән студенттерге когнитивтік ғылымдар, есептеу тіл білімі және бағдарламалау пәндеріне қажетті бірнеше аналитикалық құралдарды ұсынады. Студенттер жалпы тілдегі мәселелердің сипаттамаларын математикалық өрнекке қалай аударуды, қатаң математикалық әдістерді қолдана отырып шешім табуды, нәтижелерін түсіндіріп, түсіндіруді үйренеді.
Кəсіби қазақ тілі 1
Пəн қазақ тілін бастауыш деңгейде меңгерген, оның ерекшеліктерімен таныс, тілді күнделікті деңгейде сөйлейтін жəне оны өзінің қызмет саласы жəне/немесе кəсібі үшін арнайы меңгеруді мақсат еткен тіл үйренушілерге арналған. Курс барысында болашақ мамандар өз мамандығы бойынша ақпарат алу, түсіндіру, қолдану, міндеттеу, бақылау, компанияны таныстыру, келісу/келіспеу жəне т.б. Олар сөйлеу жағдаяттарына қатысып, коммуникативті дағдыларды меңгереді. Пəн барысында студенттер қарапайым оқу мəтіндерін, сонымен қатар күрделі мəтіндерді оқып, толық түсінеді жəне жалпы ақпаратты табады. Іскерлік хаттардың, түйіндемелердің қарапайым түрлерін жазуды үйренеді.
Кәсіптік орыс тілі, 1 деңгей
Бұл курс студенттерді кәсіби оқуға және сәйкесінше олардың нақты өмірде және жұмыста кәсіби қажеттіліктері үшін орыс тілін қолдануға дайындайды. Бұл студенттерге экономикалық және кәсіби терминологияны және меморандумдар, хаттар, электрондық пошталар, үлгерімдер туралы есептер, іскери идиомалар, сұхбат және презентациялар сияқты негізгі коммуникациялық құралдарды қолдану арқылы студенттерге орыс тілін меңгеруге көмектеседі. Сабақтың негізгі мақсаты іскери әлем жағдайында орыс тілінде сөйлеу және сөйлеу дағдыларын қолдану мен жетілдіруге арналады.
Когнитивтік психологияға кіріспе
Курстың мақсаты – болашақ мамандарды когнитивті психологияның теориялық негіздері мен негізгі сандық және сапалық әдістеріне оқыту. Ол студенттерге жеке тұлғаларды, топтарды немесе ұйымдарды өлшеу, зерттеу және дамыту үшін пайдаланылуы мүмкін білімдер мен әдістер сияқты, психологияның академиялық және қолданбалы негіздері мен олардың тиісті дағдылары туралы түсінік береді. Студенттер когнитивті психология пәнінің және оның пәнаралық байланыстарының негізінде жатқан негізгі тұжырымдамалық, әдістемелік, тарихи, теориялық және этикалық ұғымдар туралы жан-жақты білім алады.
Психологияға кіріспе
Тақырып психологияның негізгі ішкі салалары мен теорияларына шолу жасайды. Студенттер психология саласындағы зерттеулер мен тақырыптардың кеңдігімен, сондай-ақ когнитивтік психология, әлеуметтік психология және адамның психологиялық дамуы сияқты негіздерімен танысады. Олар психологиядағы классикалық теориялар туралы біледі және психологиялық зерттеулердің қалай жүргізілетінін біледі.
Психологиядағы академиялық жазылым
Бұл пәннің мақсаты – жалпы жазудың кәсіби дағдыларын жетілдіру, сонымен қатар ғылыми жазуды дамыту. Студенттер өздерінің зерттеу жобасын – зерттеудің белгілі бір тақырыбы бойынша тиісті әдебиеттерге шолу жасайды, зерттеудің нақты сұрағын тұжырымдайды және осы мәселені шешуге мүмкіндік беретін қолайлы эмпирикалық зерттеуді әзірлейді. Міндет-осы іс-шаралардың барлығын хабарлау, сонымен қатар эмпирикалық зерттеу нәтижелерін сипаттау және олардың салдарын зерттеу есебінде талқылау.
Статистикаға кіріспе 1
Бұл пәнде студенттер негізгі статистикалық ұғымдар мен әдістермен танысады. Негізгі назар теорияға емес, деректерді жинау және талдау принциптерін түсінуге бағытталған. Студенттер өздерінің назарын нақты әлемде статистиканың қалай қолданылатынына аударады. Курс екі негізгі тақырыптық бағытты қамтиды – деректер пен ықтималдық және кедергілер.
Статистикаға кіріспе 2
Бұл курс статистиканың негізгі идеялары мен тұжырымдамаларымен таныс студенттерге арналған. Студенттер интерференция, регрессиялық талдау, индукция және т. б. сияқты әртүрлі статистикалық әдістерді оқуды жалғастырады. Курстың соңында студенттер жиналған мәліметтерге логикалық қорытынды жасауға және нәтижелерді практикалық тұрғыдан түсіндіре алуға дағдыланады.
Әлеуметтік психология
Пән әлеуметтік психологиядағы негізгі теориялар мен зерттеу әдістерін қарастырады. Студенттер жеке және топтық сәйкестілік, әлеуметтік мінез-құлық пен нормалар, стереотиптер, сәйкестік / қабылдамау, агрессия және пайдалы әлеуметтік мінез-құлық сияқты тақырыптарды талқылайды. Олар әлеуметтік психология саласында зерттеудің қалай жүргізілетінін біліп, білімдерін кішігірім ғылыми жобалар түрінде қолдануға мүмкіндік алады.
Баланың психологиялық дамуы
Бала дүниеге келіп, жеткіншек кезеңге дейінгі дамуы. Осы аралықтағы физикалық, әлеуметтік- эмоционалдық, когнитивтік дамуындағы ағымдағы мәселелер, зерттеулер және теориялар. Курс физикалық өзгерістер, жақындық, эмоциялар, тәрбие, адамгершілік, тіл, есте сақтау, білім, құрдастар арасындағы қарым-қатынас, агрессия және гендерлік сәйкестік тәрізді тақырыптарды қамтиды. Даму әдістемесі және эмпирикалық дәлелдемелер.
Білім беру психологиясына кіріспе
Бұл курс білім беру психологиясындағы теориялар мен зерттеулер жайында түсінік береді. Қамтылған тақырыптарға мектеп жылдарындағы когнитивтік, әлеуметтік және физикалық даму, оқыту теориялары, педагогикалық тәсілдер, мотивация, бағалау және жеке айырмашылықтар кіреді.
Ғылым философиясы
Бұл курс ғылым философиясы саласындағы іргелі мәселелерді, атап айтқанда ғылым мен дәлелдердің не екенін; ғылыми теориялар мен әдістердің сенімділігі мен негізділігін; ғылыми объективтілік пен этиканы қарастырады.
Оқу және есте сақтау
Бұл курс біздің миымыздың ақпаратты қалай сақтайтынына және сол ақпаратты қалай шығарып, оны жаңа тұжырымдар жасау үшін пайдаланатынымызға шолу жасайды. Ол оқу мен есте сақтауға әсер ететін кейбір негізгі факторларды, сондай-ақ оқытудың негізгі түрлерін қамтиды. Сонымен қатар, студенттер осы саладағы негізгі теорияларды, осы саладағы қазіргі зерттеулерді және олардың білім берудегі салдарын қарастырады. Курстың мақсаты оқушыларға оқу мен есте сақтау туралы және оны оқу процесінде және өз өмірінде қалай қолдану керектігі туралы тұтас түсінік беру болып табылады.
Отбасылық психология
Отбасындағы ахуал балалардың дамуы мен ересектердің бейімделу үдерісінде маңызы ерекше. Курста біз ата-ана тәрбиесі және отбасылық қарым-қатынасты дамытудың негізгі теориялары мен үлгілерін зерттейміз. Сондай-ақ функционалды және дисфункционалды отбасылық қарым-қатынастар мен мінез-құлықтарды, сондай-ақ мұндай өзара әрекеттесуді бағалаудың тиімді жолдарын қарастырамыз. Сонымен қатар, әлеуметтік, эмоционалдық, мінез-құлық және денсаулық проблемаларының алдын -алу мақсатында даму модельдерін қолдану мен әсер ету, клиникалық ықпал ету, басқарудағы ата-аналық араласудың рөліне назар аударылады.
Психикалық денсаулық және әл-ауқат
Бұл пән психикалық денсаулық пен әл-ауқат тақырыбына кіріспе. Пән аясында студенттер өмір бойғы психикалық денсаулық пен әл-ауқатпен байланысты мәдени және жеке айырмашылықтар мен тәсілдермен танысады.Курста әл-ауқаттың негізгі тұжырымдамалары ұсынылған және мазасыздық пен депрессия белгілері, тамақтанудың бұзылуы, мінез-құлық проблемалары, алкоголь мен есірткіні теріс пайдалану сияқты жиі кездесетін психикалық денсаулық мәселелері талқыланады. Студенттер сонымен қатар психикалық денсаулықтың белгілерін қалай тануға болатынын және жеке адамдар өздерінің психикалық денсаулығы мен әл-ауқатын жақсарту үшін қандай оң қадамдар жасай алатыны жайлы үйренеді.
Психологиялық қабылдау
Бұл курс студенттерге визуалды және есту қабілеттеріне ерекше назар аудара отырып, қабылдауды зерттеу туралы түсінік береді. Студенттер сенсорлық өңдеудің психологиялық және неврологиялық негіздерін зерттейді және мидың стимуляторларды қалай өңдей алатынын біледі. Бұл курс төменгі деңгейлі және жоғары деңгейлі қабылдаудың прототиптерінің негізінде жатқан нейрондық механизмдерді зерттейді. Бұл курс төменгі деңгейлі және жоғары деңгейлі қабылдаудың прототиптерінің негізінде жатқан нейрондық механизмдерді зерттейді. Курстың соңында студенттер нейрофизиология мен психофизиканың әдіснамалық салаларында деректерді талдау бойынша білім алады.
Клиникалық психологияға кіріспе
Бұл курс студенттерді клиникалық психологиямен, оның ішінде емдеу тарихы, клиникалық психологиядағы ғылымның рөлі және емдеу мен зерттеулерді негіздейтін негізгі парадигмалар сияқты тақырыптармен таныстырады. Курс сонымен қатар жиі кездесетін психикалық дерттерді зерттейді.
Нейропсихология
Бұл курс студенттерге ми мен мінез-құлық арасындағы байланыс туралы негізгі түсінікті беретін құрылымдалған адам нейропсихологиясына кешенді кіріспе болып табылады. Қарастыралытын тақырыптарға: нейропсихологияның негіздері, жүйке жүйесінің құрылымы, мидың негізгі қызметтері, когнитивтік функциялар, мидың өз қызметін атқармауы жайында презентациялар кіреді.
Психологиялық кеңес беру негіздері
Бұл курс кеңес берудің әртүрлі тәсілдеріне, терапевтік қарым-қатынастарға, құқықтық және этикалық мәселелерге және терапевтік тәсілдерге бағытталған. Неке, отбасы, жыныстық қатынас, нашақорлық, балалар мен тұрмыстық зорлық-зомбылық тәрізді салалармен байланысты кеңес берудің түрлеріне басымдық беріледі.
Психологиялық тестілеу
Адам мінез-құлқының кеңінен қолданылатын көрсеткіштерінің сапасын бағалау дағдыларын дамыту мүмкіндігі. Нормалар, сенімділік және негізділік туралы негізгі материалдар сынақтарды бағалауға, басқаруға және түсіндіруде қазіргі уақытта клиникалық, өндірістік және оқу орындарында қолданылуы. Тақырыптар этика, тестілеу және құқық және тест дизайнын қамтиды.
Тәжірибелік әдістер мен деректерді талдау І
Ғылыми әдістің көмегімен психология саласында білім дамиды. Әзірлеу мен болжамдарды зерттеу, деректерді жинау, статистикалық әдістердің көмегімен гипотезаларды тексеру, түсіндіру мен статистикалық нәтижелерді ұсыну. Зерттеу әдістемесі, сипаттамалы статистика мен тұжырымдар статистикасы, Statistical Package for the Social Sciences (SPSS) компьютерлік бағдарламалық қамсыздандыруды психологиялық деректерді талдауда пайдалану. Студенттер тақырыптың зерттелуі мен зерттеудегі ұсынысқа жауапты болады.
Тәжірибелік әдістер мен деректерді талдау ІІ
Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І-де енгізілген тұжырымдамаға негізделген статистикалық әдістер. Теориялық статистика мен параметрлік емес статистикалық рәсімдерді меңгеру. Студенттер Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І ұсыныстарында баяндалған зерттеулер жүргізіп, APA стилінде ғылыми жұмыс жүргізеді. Аталған курсты Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І кейін курсты жүргізеген оқытушымен бірге өтуі қажет. Алдын- ала қойылатын талап: Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І-дің C немесе жоғары деңгей.
Әлеуметтік/ тұлғалық психология бойынша семинар
Пән студенттер мен оқытушылар құрамының қызығушылықтарын ескере отырып, әлеуметтік және тұлғалық психологияның өзекті тақырыптарын қарастырады. Пәннің негізгі міндеті – студенттерді әлеуметтік және тұлғалық психологияның соңғы жетістіктерімен таныстыру, сонымен қатар жаңа зерттеулердің тәжірибеге ықпалын талқылау.
Білім беру психологиясы бойынша семинар
Пән студенттер мен оқытушылар құрамының қызығушылықтарын ескере отырып, білім беру психологиясының өзекті тақырыптарын қарастырады. Пәннің негізгі міндеті – студенттерді білім беру психологиясының соңғы жетістіктерімен таныстыру, сонымен қатар жаңа зерттеулердің тәжірибеге ықпалын талқылау.
Даму психологиясы бойынша семинар
Пән студенттер мен оқытушылар құрамының қызығушылықтарын ескере отырып, даму психологиясының өзекті тақырыптарын қарастырады. Пәннің негізгі міндеті – студенттерді даму психологиясының соңғы жетістіктерімен таныстыру, сонымен қатар жаңа зерттеулердің тәжірибеге ықпалын талқылау.
Когнитивтік психология бойынша семинар
Пән студенттер мен оқытушылар құрамының қызығушылықтарын ескере отырып, когнитивті психологияның өзекті тақырыптарын қарастырады. Пәннің негізгі міндеті – студенттерді когнитивті психологияның соңғы жетістіктерімен таныстыру, сонымен қатар жаңа зерттеулердің тәжірибеге ықпалын талқылау.
Психопатология
Ұйымдастырылмаған мінез-құлықты талдау: сипаттамасы, ықтимал шығу тегі, алдын алу, емдеу және әлеуметтік маңызы. Ағымдағы зерттеулер және жаңа әзірлемелер. Дәрістер мен талқылаулар, кейс-стадилер.
Ұйымдастыру психологиясы
Курс кәсіптік/ ұйымдастырушылық психология саласының тарихын, заманауи үрдістер мен жетістіктерге арналады. Студенттер еңбек нарығында психологияның қолдануымен танысып, аталған пәннің ғылым және практикалық ынтымақтастық негізгі құралы ретінде қол жеткізе алу мүмкіндігімен танысады. Курс барысында студенттер жұмыс беруші, еңбек өнімділігін арттыру мен қызметкерлердің әл-ауқатын дамытудың әсері мен ара-қатынасына әсер етуші факторларын қарастырады.
Оқуға қабылдау талаптары
1. Орта мектеп аттестаты немесе колледж дипломы
2. Кем дегенде 50 балл жинаған және әрбір пәннен кемінде 5 баллы бар жарамды ҰБТ сертификаты, ҰБТ бейіндік пәндер таңдауында География және Биология болу қажет.
3. Ағылшын тілін меңгеру деңгейі IELTS/TOEFL/Duolingo сияқты халықаралық сертификаттармен немесе КЕРТ тестімен расталуы тиіс.
Оқуға қабылдаудың соңғы мерзімі – 25 тамыз 2022 жыл. Ең талантты үміткерлер университеттің ішкі гранттарына өтініш бере алады. КИМЭП Университеті толық оқу мерзімін қамтитын 100% және 50% гранттар ұсынады. Гранттарды іріктеу және үлестіру талаптарын сайтымыздан келесі сілтеме бойынша таба аласыз Гранттарға өтініш берудің соңғы мерзімі – 13 шілде 2022 жыл* Бағдарламаға қабылдау оның мазмұнын реми бекіткеннен және ЕСУВО ұлттық реестрінде жарияланғаннан кейін мүмкін
Мансаптық мүмкіндіктер
Бағдарлама кәсіби мансапқа жол ашады, әсіресе халықаралық контекстте академиялық мансап құру үшін негіз бола алады. Анализ, жоба жасау, адамдар арасында қарым-қатынасты дамыту, презентация мен байланыс құру дағдыларын талап ететін қызметтегі кіші лауазымда жұмысқа мықты үміткер боласыз.
Психология саласында жоғары білімі бар тұлғаларға арнлаған қызмет түрлері:
- Терапия және кеңес беру
- Тренинг және даму
- Психикалық денсаулық сақтау
- Адам ресурстары
- Әлеуметтік қызметкер
Білім берудегі психология:
- Мінез-құлық маманы
- Кәсіби коучинг
- Білімдік бағдарламалар зерттеушісі*
- Мектеп психологы*
- Кеңес беруші
- Білімдік психолог
- т.б.
Бағдарлама халықаралық стандарттарға сай келеді. Бағдарлама ұзақтығы 4 академиялық жыл.
Профессорлар-оқытушылар құрамы АҚШ, Канада, Оңтүстік Корея және Ұлыбритания университеттерінен әлемдік деңгейдегі докторлық дәрежелерін алған шетелдік және қазақстандық ұстаздардан тұрады.