evision-corporate-image
Instagram WhatsApp Telegram Instagram

Курманалиева Акмарал

kurmanaleva-akmaral

 Место рождения:  город Тараз. 

    Образование:  

в 1989 году окончила среднюю школу № 5 в городе Тараз.

в 1994  году окончила филологический факультет  по специальности

“казахский язык” КАЗГНУ им Аль- Фараби.

в 1994  году поступила в аспирантуру  института языкознания

им. А. Байтурсынова  НАН РК.

 

    Научная степень:  В 1999 году защитила кандидатскую  диссертацию  по специальности

“Казахский  язык”.

 

    Квалификация 1. Сертификат о повышении квалификации научно- исследовательского

центра   методов и содержания  обучения иностранным языкам

института  при КазГУМЯ им. Абылайхана.

“Интерактивные методы  в обучений казахскому языку”

  1. Сертификат ассоциации по чтению “Обучение критическому

мышлению через чтение и письмо”

  1. Сертификат Международной ассоциации по чтению.КазАЧ

                                          

Место работы:

с 1997 — 2006 годы  преподователь казахского языка КазГАУ им. Т. Рыскулова.

с  2000 года доцент кафедры казахского и русского  языков КазГАУ им. Т.Рыскулова.

с  2001 года  преподователь казахского языка КИМЭП.

c 2010  года лектор  Университета КИМЭП

 

                  Место жительство:  город  Алматы, Мамыр І,   дом16, кв.14  тел. 2555395, сот. 87072505154

               Опубликованные труды:

 

  1. Көп мағыналы сөздер мен омонимдер // Қазақстан мектебі, 1995, 11,38-40.
  2. Соматизмдер негізінде туындаған гомогенді омонимдер // Қазақ тілі мен әдебиеті,1997, 3.
  3. Қазақ тіліндегі гомогенді / бір тектес/ омонимдердің мотивтік, тақырыптық топтары.

ҚР ҒА хабаршысы, 1994, 1, 76-81.

  1. Қазақ тіліндегі гомогенді омонимдердің этимологиялық  негіздері // Тіл тарихы және

сөз  табиғаты, А: Ғалым, 1997,  40-44.

  1. Халықтың тұрмыс- тіршілігін танып білудегі тілдің атқаратын қызметі // Направления

рыночных преобразований  в транзитной экономике Казахстана,  2000, 163-167.

  1. Тараз қаласының тарихынан // Материалы конф. Тюркское  историко- культурное наследие:

открытия, проблемы, перспективы. 2008,140.

  1. Тіл мен жазу мәдениет ошағының көрсеткіші // Матер.конф. “Қазақ тілі және мәдени

кеңістік”  2009,104-111.

  1. Көне түркі ескерткіштерінің тілі // Матер.конф. “Түркі әлемі: тіл, табиғат,мәдениет” 2009,
  2. Түркілердің жазуы жайында бірер сөз //Қазақ тіл білімінің өзекті мәселелері,

Халықаралық  ғылыми-теориялық конференция материалдары (2009), Алматы, 295-297

  1. Талас өңіріндегі жазбалардың тарихы// Этнос және тіл, Халықаралық ғылыми-

теориялық конференция материалдары (2009), Алматы,119-122 .

  1. Қазақстан жеріндегі жазба мәдениет( Y-YII ғғ.) //YII international Research Conference,

2010, Аlmaty,KIMEP, 201.

  1. Коммуникативтік құзыреттілікті видеофильмдер арқылы дамыту// YII international

Research Conference, 2010, Аlmaty,KIMEP, 241.

  1. Жазу –мәдени ошақтың белгісі// Электрондық — ақпараттық кеңістіктегі  қазақ тілі:

терминология және  тіл мәдениеті, Алматы, 2009.

  1. Қазақ тілі сабағында әңгімелеу жанрының түрлерін оқыту. КИМЭП университеті

2014 жыл,  4сәуір.

  1. Талас өңіріндегі жазбалардың тарихы мен мәдениет. Түркия Ниде қаласындағы өткен

1-халықаралық симпозиум,18-21 наурыз 2014 жыл.

  1. Тіл үйретуде әңгімелеу мәтінін үйрету, YII “Мәдениеттер тоғысындағы тіл, әдебиет, аударматану, журналистика, экономика және бизнес мәселелері”Халықаралық конференция, ICBCB, 23-24 cәуір,2015. Сулейман Демирель атындағы университет. Алматы, Қаскелең.
  2. Қазақ әдебиетін оқытудағы когнитивтік технологиялар, Мемлекеттік тілді оқытудың

өзекті  мәселелері  мен озық технологиялар.  Республикалық ғылыми- практикалық

конференция,   Қарағанды, 2015, 24-25 сәуір.

  1. Әңгімелеу, ойталқы, жазылым бойынша тапсырма түрлері. Қазақ тілі сабағында ойын

түрлерін пайдалану. Ғылым мен білім берудегі жаңалықтар оқу процесіне  енгізу

мәселелері атты семинар, 5- 14  қаңтар 2015 жыл,  Сулейман Демирель атындағы

университет.Алматы, Қаскелең. 

Преподает все уровни и курсы казахского языка в КИМЭП